.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل جمع‌آوری زباله ساری امروز برطرف می‌شود

شمال نیوز:مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار مازندران گفت: انباشت زباله در ساری مورد انتقاد شهروندان بود که این مشکل تا بعدازظهر امروز برطرف می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا جانبازی در گفت‌وگو با خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران اظهار داشت: برای هماهنگی بیشتر در ستاد تسهیلات سفر جلسات هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و نتیجه آن حضور همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی استان در ستاد تسهیلات سفر است.

وی با بیان اینکه دفتر اجتماعی استانداری مازندران بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیلات سفر رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: از اقدامات دستگاه‌ها در سطح شهرها بازدید به عمل می‌آوریم  و مشکلات و نارسایی‌های احتمالی را برطرف می‌کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی مازندران با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و شهروندان در ایام عید با مردم نیز ارتباط مستقیم برقرار می‌کنیم، یادآور شد: همکاران ما در سطح شهر مشکلات و نارسایی‌ها را از مردم دریافت و در ستاد تسهیلات سفر مطرح و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

جانبازی درباره ساماندهی زباله‌های شهرستان ساری که بسیاری از شهروندان و مسافران نسبت به دپوی آن در سطح شهر انتقاد داشتند، گفت: پلیس راه ساری - کیاسر از تردد روزانه بیش از شش کامیون در مسیر انتقال جلوگیری می‌کرد که با هماهنگی انجام شده مشکل زباله‌های ساری تا بعدازظهر امروز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به استقرار اعضای ستاد دائمی سفر در مرکز استان مازندران یادآور شد: امسال نسبت به سال گذشته همه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و تلاش ما این است که مسافران و همشهریان مازندرانی در ایام عید مشکلات نداشته باشند.

وی از حضور نمایندگان دفتر اجتماعی استانداری مازندران در ستاد تسهیلات سفر خبر داد و گفت: مردم مشکلات احتمالی را به شماره 09118961626 اطلاع و نسبت به رفع آن اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.